סטטוסקופ ליטמן קלאסיק III מהדורה שחורה/שחור

סטטוסקופ ליטמן קלאסיק III מהדורה שחורה/שחור

סטטוסקופ ליטמן קלאסיק III מהדורה שחורה/שחור

סטטוסקופ ליטמן קלאסיק III הוא סטטוסקופ קלאסי שקיים כבר עשרות שנים, והוא מועדף בדוק ומדויק בקרב אנשי מקצוע בתחום הבריאות. הוא הוצג בסרטים, תוכניות טלוויזיה וסרטים דוקומנטריים רבים במהלך השנים, וזה עדיין אחד הסטטוסקופים הטובים ביותר בשוק כיום.

העיצוב הארגונומי הופך אותו לנוח לנשיאה לפרקי זמן ממושכים, ואוזניות הגומי הרכות שלו הופכות אותן לנוחות מספיק עבור אוזניים רגישות. המשטח החיצוני עשוי מפלדת אל חלד מלוטשת ועמידה, בעוד שהצינור הפנימי מרופד בקצף לנוחות מירבית.

כדי לבדוק מקרוב את הסטטוסקופ שלנו, בואו נפתח את הקופסה.

רציתי לקנות סטטוסקופ כבר זמן מה ורק לאחרונה מצאתי את הזמן ורכשתי אחד. הדבר הראשון שעשיתי כשקיבלתי אותו היה להוציא אותו מהקופסה ולפתוח אותו. לאחר מכן הסתכלתי על כל החלקים השונים המרכיבים את הסטטוסקופ החדש שלי. הדבר הראשון ששמתי לב אליו היה כמה הוא קטן. זה גורם לי לחשוב שזה יהיה ממש קל לסחוב איתי לכל מקום שאלך.

לאחר מכן הורדתי את עטיפת הניילון מסביב למוצר. זה הרגיש כל כך חלק גם כן, מה שגרם לי להרגיש שזה יהיה סטטוסקופ נהדר לשימוש בכל מצב.

לאחר מכן המשכתי לחבר את כל החלקים השונים שמרכיבים את הסטטוסקופ החדש שלי ושמתי אותם במקומות המתאימים להם. לאחר שהרכבתי הכל, הרגשתי בטוחה מאוד ואמרתי שזה הולך להיות כלי מדהים עבורי במהלך יום העבודה שלי או אם אי פעם צריך בזמן מצב חירום בבית או אפילו בזמן הלימודים!

 

יתרונות וחסרונות:

יתרונות:

הסאונד שמגיע לאוזניות ברור מספיק כדי לשמוע צלילים ואוושות חלשות.

זהו סטטוסקופ מדויק מאוד שיכול לקלוט פעימות לב וקולות ריאות.

זהו סטטוסקופ עמיד והאוזניות עשויות מתכת.

האוזניות מאוד רכות ונוחות, כך שהן לא ישפשפו או יגרמו לך לגירויים את האוזניים.

חסרונות:

מחיר.

השוואה למתחרים

בדקתי את סטטוסקופ היינה – היה סטטוסקופ נהדר, אבל היה לו פגם אחד: הוא היה קטן מדי.

זה מתאים בנוחות לאוזניים של רוב האנשים, אבל הצינור שלו היה כל כך קצר עד שלא יכולתי להשתמש בו. למעשה, האוזניות בקושי הגיעו לעור התוף של רוב המבוגרים. זה אומר שאם אתה מחפש סטטוסקופ שיעבוד טוב עבור רוב האנשים, תצטרך לקנות סטטוסקופ איכותי יותר. אבל מה אם הייתם מחפשים סטטוסקופ יחיד שיעבוד טוב עבור כולם? ובכן… תצטרך משהו אחר! וכאן נכנס לתמונה ליטמן סטטוסקופ קלאסיק III.

ליטמן קלאסיק III תוכנן לנוחות וקלות שימוש על ידי אלה שרק מתחילים או שמעולם לא השתמשו בסטטוסקופ לפני כן. זה מגיע עם אחיזת כרית רכה ואוזניות שנמשכות מספיק רחוק כדי להתאים אפילו לאוזניים הגדולות ביותר בנוחות. זה מאפשר לכל אחד – ללא קשר לגודל – להשתמש בסטטוסקופ זה מבלי לדאוג מאי נוחות או כאב בזמן הקשבה דרך האוזניים.

הוא עשוי מחומרים איכותיים שמחזיקים מעמד זמן רב יותר מדגמים זולים יותר. איכות החומרים המשמשים בסטטוסקופ ליטמן גורמת לכך שהוא יכול לסבול בלאי רב יותר מאשר דגמים אחרים בשוק. המשמעות היא שההשקעה שלך תהיה שווה את זה בטווח הארוך, מכיוון שלא תצטרך להחליף את הסטטוסקופ שלך בתדירות שבה היית עושה בדגמים אחרים.

סיבה נוספת לכך שהסטטוסקופ של ליטמן עדיף על היינה (הגרמני) היא שיש לו מערכת שסתומים המאפשרת החלפת חלקי חילוף בקלות. משמעות הדבר היא שתוכלו להחליף בקלות גדלים או סוגים שונים של צינורות במידת הצורך מבלי שתצטרכו לנשוף לתוכם אוויר תחילה (מה שעלול לקחת זמן).

תגובות

0 תגובות כתוב תגובה

כתוב תגובה

כתובת האימייל שלך תשאר חסויה. שדות נחוצים מסומנים בכוכבית *