משלוחים מהירים עם חברות בינלאומיות לכל העולם
03-7207900 שני עד חמישי 10:00 - 17:00
חמישה טיפים לשימוש נכון בסטטוסקופ:

הסטטוסקופים של ליטמן ידועים באיכות השמע המעולה ובנוחות הנשיאה שלהם. אך יחד עם זאת יש לשים לב למספר תנאים על מנת שתוכל להשתמש ולהנות מהיתרונות של סטטוסקופ ליטמן.

1. כיצד להניח את האזניות?

לפני שאתה מניח את האזניות באזניים שים לב שכיוון האזניות הינו ממך והלאה ולא ההיפך (דוגמא A). מנח זה מוודא שהאזניות מיושרות כראוי עם תעלות האוזן ובכך מתקבלת נוחות טובה ותשדורת תדרים באיכות מקסימלית. החזק את האזניות בשתי ידיך, צד אחד בכל יד, משוך קלות לצדדים ומקם את קצות האזניות באזניים. (דוגמא B).

במידה והינך חש אי נוחות או האקוסטיקה לא מספיק טובה, על מנת שתוכל להנות מיתרונות הסטטוסקופ נסה להתאים את הלחץ על האזניים. לכל הטטוסקופים של ליטמן יש אזניות מתכווננות. בעוד האזניות על האזניים הצמד קלות את האזניות אחת לשנייה כדי להגביר את הלחץ. משוך קלות לצדדים על מנת לשחרר את הלחץ.

במידה ומנח האזניות שגוי (לדוגמא כשקצות האזניות פונות אליך, דוגמא C) זה עשוי לפגום באיכות השמע ולעיתים ללא שמע כלל.

2. השתמש באזניות בגודל מתאים

כדי להשתמש בסטטוסקופ באופן הנכון, האזניות חייבות להיות ככל שניתן בגודל המתאים. רק כך ניתן להנות מביצועים אקוסטים אופטימלים. זה תקף במיוחד בשימוש באזניות רכות. כל האזניות של ליטמן מגיעות בשני גדלים, גדול וקטן.

3. סובב לצד הנכון

ניתן להשתמש בכל אחד משני הצדדים של הסטטוסקופ הדו צדדי ע”י סיבוב הצינור לכיוון הרצוי, משפך או ממברנה. כשצד הממברנה פתוח צד המשפך נשאר סגור כך נמנע מעבר רעשים מהמשפך וההיפך.

4. הסר לכלוך או מעצורים 

במידה ובדרך כלל אתה נושא את הססטוסקופ בתיק נשיאה ולא מנקה אותו לעתים קרובות, הוא עשוי להתלכלך ולהתמלא בכדוריות בד, או לכלוך שסותם את הצינור ופוגם באיכות השמע. כדי למנוע זאת מומלץ ביותר לנקות את הססטוסקופ לעתים קרובות. במידה וקנית ליטמן קלאסיק III או קרדיולוגי IV וודא שהמשפך יישאר תמיד נקי מלכלוכים ושאתה לא סוגר את המשפך עם לכלוך בפנים.

5. הקפד על אטימות

הסטטוסקופ חייב להיות אטום הרמטית על מנת שתוכל לשמוע את רחשי הגוף באופן אופטימלי. חלקים רופפים בפעמון, צינור משוחרר או מורכב באופן שגוי, אזניות מונחות באופן שגוי עשויות למנוע אטימות הרמטית.

0

חפש לפי שם או מספר קטלוגי

Back to Top
המוצר התווסף לסל הקניות