סל הקניות ריק

slidetrans02

 

להזמנות ושירות לקוחות: 03-7200918 המוקד פעיל בימים שני עד חמישי בין 10:30 ועד 17:30

 

שאלות נפוצות

אנא קרא בעיון את השאלות הנפוצות לתהליך הרכישה באתר.

במידה ונותרת ללא תשובה אל תהסס ושלח לנו הודעה באמצעות טופס צור קשר או בטלפון 03-7200918


מה זה "סטטוסקופ" ?

"סטטוסקופ" הוא האתר המוביל בתחומו לקניות אונליין של סטטוסקופים, אוטוסקופים וציוד רפואי נלווה נוסף מבית המותג האיכות ליטמן, קווה ואחרים. מידע נוסף תוכלו למצוא בעמוד פרטיות.
אנחנו מאמינים שקניות באינטרנט ובעיקר של מותגים צריכות להיות מהנות, פשוטות ומשתלמות ולא בהכרח יקרות!  לכן הקמנו את "סטטוסקופ", אתר בעל מגוון רחב ביותר של מוצרים וניווט נוח על פי קטגוריות או באמצעות הקלדת מילת חיפוש. באתר שלנו תמצאו סטטוסקופים של ליטמן, קווה ורפפורט במחירים משתלמים במיוחד, מוצרים איכותיים ומקוריים, מיוצרים בגרמניה או בארה"ב שניתן להזמינם בבטחה ולקבלם בנוחות ובקלות.


איך מבצעים רכישה באתר?

מאוד פשוט –בוחרים את הדגם בו מעוניינים, את הכמות שרוצים להזמין, לוחצים על כפתור"הזמן עכשיו" וממלאים את הפרטים הנדרשים להשלמת ההזמנה.

מה, לא צריך להירשם ולזכור ססמאות?

ניתן להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק ובכך לחסוך את עניין שמירת הססמא באתר. יחד עם זאת את פרטי הכתובת נצטרך לדעת כדי לשלוח את החבילה ליעדה!

הזמנתי מוצר במשלוח, מה עושים עכשיו?

אין צורך בכל פעולה נוספת. המוצר שהזמנת יגיע ישירות לסניף הדואר הקרוב לביתך לפי הכתובת שציינת בטופס ההזמנה או עם שליח עד הבית בהתאם לבחירתך. זמן אספקת המוצר הינו עד 21 ימי עסקים.
בדרך כלל ההזמנות מגיעות לאחר שבועיים.
לתשומת לבך - ימי עסקים = ימי ב' עד -ה' שאינם ערבי חג, חגים או חוה"מ.

האם השימוש בכרטיס אשראי באתר סטטוסקופ בטוח?

חד משמעית - כן! פרטיות לקוחותינו ואבטחת המידע נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו לכן אנו משתמשים בתקן האבטחה המתקדם ביותר PCI ומתעדכנים בפיתוחים החדשים ביותר בתחום.

פרטי כרטיס האשראי עוברים מיד למערכת הסליקה הבנקאית ולא נשמרים באתר בשום שלב.

מה קורה אם המוצר לא הגיע אלי בזמן?

במידה והמוצר לא מתקבל בזמן אנו עורכים בירור אצל המשלחים איתם אנו עובדים (DHL, UPS, FEDEX ודואר ישראל) במידה והמשלוח אבד הזמנתך תבוטל וחשבונך יזוכה במלוא סכום הרכישה. תהליך זה עשוי לקחת עד 30 ימי עסקים.

כיצד ניתן לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

מייד לאחר אישור ההזמנה תקבל  אימייל המכיל את כל פרטי ההזמנה. בשורת הנושא כתוב גם כן מספר ההזמנה, מספר זה ילווה את תהליך הרכישה. במידה ולא קיבלתם אימייל, תמיד שווה לבדוק את תיבת דואר הזבל (ספאם).
מעקב משלוחים - איך אוכל לעקוב אחר המשלוח שלי?

לאחר שאנחנו מקבלים את הזמנתך אנחנו מעדכנים אותך במייל שההזמנה אושרה.

לאחר מכן תקבל מייל בכל סטטוס שההזמנה נמצאת בו וכאשר תשלח אלייך תקבל את מס' המעקב של הדואר.